King Gym King Gym

Hubnutí - jak na to?

Existuje mnoho způsobů snižování váhy – dietní programy, cvičební stroje, zázračné pilulky atd. Lidé utratí ročně miliony za všechna tato řešení, ale jsou dokonce silnější než předtím! Jak je to možné? Spousta lidí zhubla pomocí diet a byli chvíli šťastní. Ovšem po pár týdnech hádejte co? Je to tak, jsou silnější než byli kdykoli předtím. Je tedy možné snížit a udržet váhu bez hladovění celý dlouhý den?
Odpověď na tuto otázku je – ANO! K vysvětlení toho, jak je to možné, nejdříve zapomeňte vše, co jste slyšeli a učili se o hubnutí. Přestaňte poslouchat odborné zasvěcence a začněte sami přemýšlet.

Hubnutí – princip 1

Jsme od přírody stvořeni k tomu jíst velké množství jídla kdykoli je ho nadbytek.

To je důvod, proč diety téměř vždy selhávají. Dnes je dostatek jídla všude kolem nás, každý den. Jediné co pro to musíte udělat je jednoduchá procházka k lednici. Nevyhnutelně chybujeme v dietách a začínáme jíst a jíst a jíst jednoduše proto, že jsme od přírody stvořeni jíst velké množství jídla kdykoli je ho nadbytek.

Hubnutí – princip 2

Kalorie, kalorie a zase ty kalorie.

Hubnutí je relativně jednoduchý fyziologický proces. Ovšem „jednoduchý“ neznamená snadný. Stačí abychom spalovali více kalorií než za den zkonzumujeme. Někteří odborníci na dietu tvrdí, že pokud jíme pouze 1 typ jídla, může dojít ke snížení váhy. Směšné! Jediný důvod, proč mohou lidé ztratit váhu pomocí diety založené na příjmu bílkovin nebo uhlovodanů nebo dokonce tučné diety je ten, že jsou vystaveni pravidelnému režimu. Jednoduše konzumují méně kalorií ze den než spalují. Je možné zhubnout dokonce i na dietě založené na sladkých koláčích. Pokud nevěříte, jezte 2 koláče denně a nic dalšího! Tak dlouho dokud budete přijímat méně kalorií za den než spalujete, budete ztrácet na váze. To, co lidé skutečně během diety dělají je, že vyhladoví a zatouží po jídle. Pak je jen otázkou času, kdy začnou znovu jíst více než spálí a ve většině případů se vrátí na svou původní váhu. Přestaňte se trápit druhem kalorií, které přijímáte. Dietní programy založené na snížení příjmu mastných tuků a zvýšené konzumaci ovoce a zeleniny jsou dobré pro udržení celkové zdraví, ale pro snižování váhy zcela nereálné . Pokud se jimi budete řídit, jste předurčeni k tomu, že budete celý den toužit po jídle a budete hladoví, což přinese opačný princip (bod 1).

Snažte se jíst méně a pravidelně a obcházejte všechny typy diet, při kterých budete hladovět.

Hubnutí – princip 3

Běh šelmy za kořistí je přirozený pohyb, ale pohyb za účelem snižování váhy nikoliv!

Od přírody je člověk uzpůsoben uchovávat si energii. Naše tělo má zpětný mechanismus, který činí každý pohyb namáhavým. To nás chrání před tím, abychom se přepínali a pomáhá nám uchovávat energii. Nejsme rádi udýchaní. Neradi cítíme vyčerpanost ve svalech. Nejsme rádi uřícení a propocení. Jsme rádi, když už je to za námi. Lidé utrácejí ročně spousty peněz za cvičební stroje. Kupují si nejnovější „mastery“, „magic“, „gymy“, atd. Nebo si pořizují nejnovější cvičební videa, poslední verze cvičebních programů a sdělují každému, jak lépe se cítí…,ale pouze týden, dva. Poté objeví, že cvičení, dokonce s jejich novým značkovým cvičebním strojem nebo videem je těžké, náročné a vyčerpávající. A proto přestanou. Pokud chcete snížit svou váhu, musíte pravidelně cvičit a to tak často, jak jen to jen možné. Potřebujete spálit maximum kalorií s minimem úsilí.

Smiřte se s tím, že: „Pohyb nyní jednoduchý, ale je nutný“.

Hubnutí – princip 4

Musíme dramaticky zvýšit rychlost našeho metabolismu!

Kdokoliv uspěl při snižování hmotnosti a udržel si jí, učinil tak pomocí zrychlení metabolismu. Úroveň metabolismu je rychlost, kterou spalujeme kalorie, které denně dostáváme. Lidé s rychlým metabolismem mají sklon být štíhlí, ikdyž toho snědí mnohem více než vy. Lidé s pomalým metabolismem mají sklon být silní ikdyž téměř hladoví. Úroveň metabolismu může být zvýšena prostřednictvím pravidelného cvičení. Bohužel většina lidí volí špatný typ cvičení - aerobic. Činnosti jako jízda na kole, jogging, chůze nejsou ideální. Je pravdou, že můžete snížit váhu i pomocí těchto činností, ale není to příliš efektivní.

Rada na závěr

Dieta není cestou ke snižování váhy a hladovění je pro Vaše tělo velmi nebezpečné. Jsme od přírody stvořeni k tomu jíst velké množství jídla kdykoli je ho nadbytek. Jíst jedno jídlo na úkor jiných nebude také úspěšné, protože kalorie jsou všude. Cvičit jen aerobic je méně efektivní, ale lepší nějaký pohyb než žádný pohyb. Zvolte si raději jiný typ pohybu např. jednoduchý cvičební stroj, který Vás bude bavit a nepřivede Vaše tělo po týdnu do extrémní zbědovanosti. Snažte se cvičení zařadit do svého denního programu, stejně jako spánek a v očekávání prvních viditelných výsledků buďte trpěliví. Pravidelným cvičením významně zvýšíte rychlost Vašeho metabolismu, kterým spalujete kalorie. Pokud zároveň omezíte jejich denní přísun, jste na dobré cestě dosáhnout svého cíle.

Hubnutí je běh na dlouhou trať!

King Gym
King Gym - pehrva
King Gym - pehrva King Gym - pehrva
King Gym - pehrva
King Gym - inzerce
Objednej King Gym Klasik
Objednej King Gym Comfort Deluxe
cvien
prazdne prazdne prazdne prazdne prazdne prazdne prazdne prazdne prazdne prazdne
Copyright © 2000-2008 King Gym 
King Gym Klasik hubnutí King Gym Comfort Deluxe cvičení Info hubnutí Z našich ohlasů cvičení King Gym a jiné přístroje hubnutí Nejčastější dotazy Nadace Cesta Jak zhubnout
Partneři hubnutí FITNESSKING cvičení ORBITREK hubnutí BAZÉNY IT hubnutí FitnessKing.sk hubnutí TV PRODUCTS